5. 1. 2015

Je nový rok a s ním taky nové články :)

 Jako vždy si na začátku roku čtu horoskop. Je někdy až moc zvláštní, jak přesný umí být. Nikdy si třeba denní horoskopy nečtu ráno. Nejlepší je si je přečíst večer a pak zjistím, jak moc se podobaly věci, které se mi za den přihodily tomu, co je v nich napsáno.
V roce 2015 má přijít mnoho změn - a snad také – pozitivních. Když jsem si pročítala své znamení, došlo mi, co všechno se stalo za minulý rok. Kolik chybných kroků jsem udělala a budou se velmi špatně napravovat. Totiž ony kroky jsou tak vzdáleny od počátku, že se už nedají vrátit zpět. A proto jsem se rozhodla utnout to vše v tom, jak to leží a běží. Mnoho lidí mě kvůli tomu možná bude nenávidět, přemlouvat mě, abych to vzala zpět a dala tomu všemu čas..  Ale sama vím, že téhle věci nic takového jako čas nepomůže.


Vlastnoruční výroba pro nejlepšího kamaráda :)

S novým rokem si také většina lidí dává předsevzetí – máte už nějaké? Splníte jej? Napište mi do komentářů pod článek, jaké jste si dali. 
           Já si dala jediné – a to zůstat pozitivní i přesto, jak se věci mají J 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář, moc si toho obě vážíme! :)